Saturday, April 25, 2009

NAK GUNA INTERNET DI RUMAH.....GUNALAH STREAMYX....DAN JADI INTRODUCER UNTUK DAPAT WANG$$$......

CARA2 UNTUK Menjadi Agent emailkan pertanyaan anda pada saya miratrxx97@yahoo.com

1) Salinan i/c depan dan belakang (size A4) disahkan dengan tanda tangan pelanggan. Sekiranya pemilik talian tetap dan pemohon streamyx adalah berbeza, sila bagi kedua-dua salinan i/c pelanggan tersebut yang telah disahkan.

2) Alamat lengkap tempat pemasangan streamyx.

3) Nombor telefon pelanggan dan individu lain yang sentiasa ada di rumah tempat pemasangan. Ini untuk memudahkan pihak kontraktor streamyx menghubungi anda bagi kerja pemasangan


4) dan akhir sekali Pakej Streamyx pilihan pelanggan.


Ok ini sahaja maklumat pelanggan yang diperlukan. Proses pemasangan selesai dalam tempoh 7 hingga 14 hari. Kelewatan mungkin berlaku akibat kesukaran kontraktor menghubungi pihak pelanggan, alamat tidak lengkap atau lokasi masih baru di mana pemohonan streamyx masih kurang di kawasan tersebut.

Streamyx Combo memang menjimatkan bagi pengguna baru. Dengan melanggan Streamyx Combo, anda tidak perlu lagi membayar yuran talian tetap. Ia telah dimasukkan sekali ke dalam pakej streamyx yang anda pilih.



Pakej Streamyx 2Mbps adalah untuk anda jika anda memerlukan talian internet yang sangat laju. Dengan itu anda boleh menonton video atau mendengar lagu secara online dengan lancar sekali. Selain itu, pakej ini juga membolehkan anda mendownload movie kegemaran anda dengan lebih pantas. Tidak lupa kepada peminat permainan online, pakej ini memang sesuai untuk anda.

Untuk pakej ini, yuran bulanannya ialah RM 188 dan disertakan dengan modem.

Kira-kira Kos Permulaan





Contoh Kos Pemasangan Streamyx untuk pakej di atas

Yuran pemasangan Streamyx pula adalah seperti berikut;

Yuran pengaktifan - RM 75

Yuran pemasangan - RM 88 (boleh pilih)

Yuran langganan untuk bulan pertama

RM 188 + RM 188 = RM 376


Duti setem - RM10

Jadi kos untuk pemasangan Streamyx adalah

RM 75 + RM 88 + RM 376 + RM 10 = RM 549 





Nota: Kesemua kos pemasangan Streamyx hanya dibayar pada bil bulan pertama

 

untuk pengetahuan anda..saya adalah seorang technician vendor tm untuk membaiki kerosakan telefon dan streamyx,,anda boleh bertanyakan soalan2 yang berkaitan masalah streamyx anda..

No comments:

Post a Comment